Skip to content

Το περιεχόμενο να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.

Ο σκοπός της Google είναι να βρίσκουν οι επισκέπτες της γρήγορα και εύκολα, ποιοτικά αποτελέσματα για ό,τι ψάχνουν.  Βελτιώνοντας συνεχώς τον αλγόριθμό της προς αυτή την κατεύθυνση, η Google κρατάει τους επισκέπτες της ικανοποιημένους και δεν χάνει ποτέ την αξιοπιστία της.

Πριν λίγα χρόνια, έγινε γνωστό πως μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους του μυστικού αλγόριθμου της Google για την κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων, είναι το καλό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.

Τί ονομάζεται «καλό περιεχόμενο» ;

Ο όρος «καλό περιεχόμενο» εξαρτάται από διάφορες παραμέτρους. Αν μπορούσε να οριστεί σε μια μόνο φράση θα λέγαμε πως «το καλό περιεχόμενο είναι πρωτότυπο, φρέσκο, επαρκές,  ποιοτικό και συναφές».

Ας δούμε όμως τί εννοούμε με καθεμιά από τις παραπάνω λέξεις:

Η ιστοσελίδα σας λοιπόν για να ανέβει ψηλά στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, πρέπει να διαθέτει πρωτότυπο περιεχόμενο.  Έτσι ονομάζεται το περιεχόμενο που γράφεται για πρώτη φορά, αποκλειστικά για το δικό σας site και δεν αποτελεί ούτε μετάφραση ξενόγλωσσου περιεχομένου ούτε αντιγραφή από άλλο site.

Η Google μάλιστα, διαθέτει ειδικούς αλγόριθμους που καταλαβαίνουν αν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι μεταφρασμένο ή αντιγραμμένο. Σε περίπτωση που εντοπίσει κάτι τέτοιο υποβαθμίζει τη σελίδα κατατάσσοντάς την χαμηλότερα.

Το φρέσκο περιεχόμενο εκτιμάται δεόντως από την Google. Φρέσκο όπως φανερώνει και η λέξη, είναι το καινούριο, αυτό που ανανεώνεται συχνά. Η Google «απαιτεί» από τις ιστοσελίδες να αλλάζουν συχνά το περιεχόμενό τους, να δημοσιεύουν καινούρια κείμενα, επίκαιρα άρθρα, που θα ικανοποιήσουν τους επισκέπτες της.

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι επαρκές. Η ιστοσελίδα πρέπει να  διαθέτει αρκετό κείμενο και εικόνες.

Με τον όρο ποιοτικό περιεχόμενο αναφερόμαστε στα διάφορα χαρακτηριστικά που το κάνουν χρήσιμο και ευχάριστο για τον αναγνώστη, όπως κατανοητή γλώσσα, σωστή ορθογραφία, ορθή δομή και διασταυρωμένες πληροφορίες.

Τέλος, το περιεχόμενό σας πρέπει να βρίσκεται σε συνάφεια με τις αναζητήσεις των δυνητικών σας πελατών. Αυτό δεν σημαίνει πως τα άρθρα σας υποχρεωτικά πρέπει να σχετίζονται άμεσα με το τί πουλάτε.

Για παράδειγμα, εσείς πουλάτε αθλητικά παπούτσια. Το blog σας δεν χρειάζεται να περιέχει μόνο  άρθρα για παπούτσια, όπως τάσεις μόδας, σωστή επιλογή παπουτσιού κ.λπ. Το κοινό που ενδιαφέρεται να αγοράσει αθλητικά παπούτσια, πιθανόν να αγαπάει το jogging. Αυτό σημαίνει πως μια από τις αναζητήσεις του στην Google μπορεί να είναι «τα καλύτερα μέρη για jogging στην Αθήνα». Αν εσείς διαθέτετε ένα τέτοιο άρθρο, το σχετικό κοινό θα πέσει κυριολεκτικά πάνω σας. Έτσι, θα δει και τα παπούτσια σας και… πού ξέρετε, μπορεί και να αγοράσει. Όταν λοιπόν μιλάμε για συνάφεια, δεν εννοούμε αποκλειστικά και μόνο την συνάφεια με το προϊόν αλλά και με τις πιθανές αναζητήσεις των πελατών μας.

Back To Top
Search