Σαφώς η δεύτερη περίπτωση είναι αρκετά καλύτερη της πρώτης, ωστόσο έχει και αυτή σημαντικά μειονεκτήματα, καθώς τα κείμενα:
- είναι συνήθως πολύ μικρά, χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικές πληροφορίες
- είναι γραμμένα με πολύ έντονο προωθητικό χαρακτήρα, γεγονός που απωθεί ιδαίτερα το δυναμικό κοινό.
- είναι τα ίδια που θα συναντήσει κανείς σε πάρα πολλά e-shops, γεγονός που δεν προσδίδει στο SEO, το οποίο απαιτεί πρωτότυπο περιεχόμενο.
Προσφέροντας στους επισκέπτες του e-shop σας σωστά κείμενα παρουσιάσεων για τα προϊόντα πετυχαίνετε:
- να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών – πελατών σας
- να δημιουργήσετε μια καλύτερη σχέση με τους πελάτες σας
- να καταναλώνουν οι πελάτες σας περισσότερο χρόνο στο e-shop σας
- να αποκτά η επιχείρησή σας περισσότερο κύρος
- να φέρνετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης