Skip to content

Μία γρήγορη βόλτα στα περισσότερα e-shops είναι αρκετή για να διαπιστώσετε πως τα κείμενα παρουσίασης των προϊόντων είναι τις περισσότερες φορές στα αγγλικά όπως τα προσφέρει ο κατασκευαστής, ενώ κάποιες άλλες στα ελληνικά όπως τα προσφέρει ο διανομέας.

Σαφώς η δεύτερη περίπτωση είναι αρκετά καλύτερη της πρώτης, ωστόσο έχει και αυτή σημαντικά μειονεκτήματα, καθώς τα κείμενα:

  • είναι συνήθως πολύ μικρά, χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικές πληροφορίες
  • είναι γραμμένα με πολύ έντονο προωθητικό χαρακτήρα, γεγονός που απωθεί ιδαίτερα το δυναμικό κοινό.
  • είναι τα ίδια που θα συναντήσει κανείς σε πάρα πολλά e-shops, γεγονός που δεν προσδίδει στο SEO, το οποίο απαιτεί πρωτότυπο περιεχόμενο.

Προσφέροντας στους επισκέπτες του e-shop σας σωστά κείμενα παρουσιάσεων για τα προϊόντα πετυχαίνετε:

  • να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών – πελατών σας
  • να δημιουργήσετε μια καλύτερη σχέση με τους πελάτες σας
  • να καταναλώνουν οι πελάτες σας περισσότερο χρόνο στο e-shop σας
  • να αποκτά η επιχείρησή σας περισσότερο κύρος
  • να φέρνετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης
Back To Top
Search